++guests++

Thursday, January 27, 2011

PLGDP

ini yang aq belajar semase kursus
cbe teka watak sape yg aq lukis nie..hahahaa

Wednesday, January 26, 2011

silhouette

ok kengkawan ari nie edit teknik silhousafasfqwqfas..
susah tol nak menyebut benda nie..
heheh~














SILHOUETTE

melawat ke zoo lipis








oh tidak..ini bukan seekor beruk..ini gadis..heee~

Tuesday, January 25, 2011

video editting

video
hoo~akhirnye..siap first ever video edit..hahah~sje nak test jew..hu~

Thursday, January 20, 2011

bokehh

light leak

akhirnye..jd gak light leak effect..hahah~
model : nurafiqah
tempat: pekililing
camera: 1000d canon


awk jgn la mintak royalty..<3..hehe~


Thursday, January 6, 2011

pemuja rahsia

Ku awali hariku dengan mendoakanmu
Agar kau slalu sihat dan bahagia di sana
Sebelum kau melupakanku lebih jauh
Sebelum kau meninggalkanku lebih jauh

Ku tak pernah berharap kau kan merindukan
Keberadaan ku, yang menyedih kan ini
Ku hanya ingin bila kau melihat ku kapan pun
Di mana pun hati mu kan berkata seperti ini

Pria inilah yang jatuh hati padamu
Pria inilah yang kan slalu memujamu.
Aha, yeah. Aha, yeah.
Begitu para rapper coba menghiburku...

nananananananana...
nananananananana...
nananananananana...
nananananananana...

Aku lah orang yang selalu menaruh bunga
Dan menuliskan cinta di atas meja kerjamu
Aku lah orang yang kan slalu mengawasimu
Menikmati indahmu dari sisi gelapku

Dan biarkan aku jadi pemujamu
Jangan pernah hiraukan perasaan hatiku
Tenanglah tenang pujaan hatiku sayang
Aku takkan sampai hati bila menyentuhmu

(chorus)
Mungkin kau takkan pernah tahu
Betapa mudahnya kau untuk dikagumi...
nananananananana...
nananananananana...
Mungkin kau takkan pernah sadar
Betapa mudahnya kau untuk dicintai...
nananananananana...
nananananananana...

Akulah orang yang akan selalu memujamu...
Akulah orang yang akan selalu mengintaimu...
Akulah orang yang akan selalu memujamu...
Akulah orang yang akan selalu mengintaimu...

(chorus)

Selamanya hanya ku bisa memujamu
Selamanya hanya ku bisa merindukanmu..

Ooo...
Ooo... 

Tuesday, January 4, 2011

outing haunted

sempena pembelian camera baru c erry
satu outing tela diadakan
location:haunted house rest house..huu~
agak menakotkan la..shot2 kat ctu..





err..gambar smua dlm camera erry~



agak2 ley hantar Seekers x kat bangunan ni?

Monday, January 3, 2011

lawatan sambil belajar

oh no no no no..nie bkn kali pertame aq g kl(agak jakun ye)
hahah~sape yg xtaw KL bandar metro politan
yela..bg sape yang duk kat tempat terperuk mcm Kuala Lipis (kl la gak kan) pasti merasekan KL to syurga..











so nie ha~beberape shot dgn tour guide aq Nama Sy Apish..
apasal gmbar ko bnyak sgt..hahha~